Fashion in Croatia

By Nerina


I love the smell of the Adriatic! Every time I am close to the beach, I can’t keep the smile off my face. It is not important what season it is, the beach fills me with positive energy and makes me come alive. Is there a better way to spend your holiday vacation than with a loved one sipping coffee on a beach in a local café? No, absolutely not! For this occasion, I kept my styling casual: low heel boots, skinny dark jeans, a dark blue t-shirt, and a jacket (I simply adore) made from faux leather. One of the main reasons I purchased this jacket was due to the golden details embroided in the material. I completed this fun outfit with two Swarovski golden butterflies and a pearl necklace. While still in Sarajevo, I had a manicure done in pastel orange to elevate my mood during these dark winter days. My sunglasses are from Aldo and I particularly adore them due to the print (animal). The bag on the photos has been in my possession for about 4-5 years now, and I purchased in Lisbon, Portugal. I am simply in love with it! Fashionistas, I hope this look serves as an inspiration for a happy (and bright) day! What is your style preference for a casual look? Be sure to let us know! Kisses from Sarajevo!  



More je tako magicno! Svaki put kad sam u njegovoj blizini, osmijeh ne silazi s mog lica...i nije bitno godisnje doba, jer ono i ljeti i zimi emituje samo dobre vibracije i pojacava pozitivne emocije u covjeku. Ima li  bolje provedenog dana na odmoru, nego u setnji i uzivanju u kafici u lokalnom kaficu sa dragom osobom? Nema! Za tu priliku moj stayling je bio opusten: cizme sa manjom punom petom, jer ipak sam na odmoru;) Skinny tamni jeans, udoban i uvijek lako prilagodljiv ostatku odjece odlucila sam upotpuniti teget majicom, te simpaticnom jaknom od dvije totalno nespojive tkanine: bukle & imitacija koze! Naravno razlog vise iz kog sam ju kupila jesu zlatne niti protkane kroz bukle tkaninu. Veselom outfitu pridonijeli su i dva pozlacena leptirica iz Swarovski radionice, te biserna ogrlica. Gel na noktima u pastel narandjastoj boji sam stavila jos u hladnom Sarajevu, kako bih prkosila sivilu zime. Naocale su Aldo i posebno mi se svidja njihov bocni izgled (animal print). Torbica je u mom posjedu vec nekih 4, 5 godina i kupljena je u dragom mi Lisabonu! Volim je! Fashionistas, ovaj look sluzi kao inspiracija za sretan dan! Koje su vase opcije za opustenu dnevnu setnju?  Javite nam ! Ljubim vas!













No comments:

Post a Comment